גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

http://www.habama.co.il/
הופעות מוזיקה קלאסית

להקת הפלמנקו הישראלית Compas - קלאסיקו אספניול - קונצרט מחול פלמנקו

ארכיון תאריך: 13 ינואר 2018 - 26 ינואר 2018

משך: שעה וחצי

המופעים בסוזן דלל בליווי מוסיקה מוקלטת
ערב חדש ומקורי במרכזו, יצירות סיפוריות של המלחין הספרדי הידוע מנואל דה פאיהManuel De Falla

מנצח: דורון סלומון
כוריאוגרפיה: מיכל נתן

דה-פאיה היה ראשון המלחינים הלאומיים של ספרד. הוא כתב יצירות קאמריות וסימפוניות בהשראת הפולקלור הספרדי. דה פאיה הפך למלחין מוכר והבּ אלטֶ ים שכתב פרסמו אותו בעולם.‏ המיזוג המרתק בין מוסיקה מודרנית בשילוב אלמנטים קיצביים ומבניים של המוסיקה הספרדית העממית היה לסימן ההיכר שלו.‏

במרכז הערב תעלנה 2 יצירות מפורסמות:
Amor Brujo El - "האהבה המכושפת" באלט אותו חיבר מנואל דה פאיה המספר על אישה צעירה הנשארת ללא בעל בוגדני, דמותו חוזרת אליה והיא לא יכולה להשתחרר מהכישוף כדי להיענות לאהבה אמיתית של גבר אחר שאוהבה מהילדות. 
El Sombrero de Tres Picos - "הכובע משולש הקצוות" קטעים מתוך הבאלט המפורסם "הכובע משולש הקצוות" של מנואל דה פאיה על ניסיונותיו הנלעגים של הגנרל, בעל "הכובע משולש הקצוות", לפתות את אשתו היפהפייה של הטוחן.
בנוסף יבוצעו קטעים ספרדיים נוספים כמו: הריקוד מתוך האופרה: La Vida Breve ("החיים הקצרים") ועוד..


קלאסיקו אספניול -  קונצרט מחול פלמנקו
קונצרט מס' 2 בסדרה הקלאסית הקלה "צלילים מהגלובוס" בבאר שבע.

תזמורת קלאסית ולהקת פלמנקו על במה אחת בבאר שבע! בקונצרט  סוחף בניצוחו של  מאסטרו דורון סלומון. יצירות סיפוריות מאת מנואל דה פאיה - Manuel De Falla. ראשון המלחינים הלאומיים של ספרד, שכתב יצירות קאמריות וסימפוניות בהשראת הפולקלור הספרדי. להקת הפלמנקו הישראלית Compas בניהולה האמנותי של מיכל נתן, הינה להקת הפלמנקו הרפרטוארית המובילה בישראל. הלהקה זוכה להערכה רבה בארץ ובעולם בזכות הסגנון והרפרטואר הייחודיים שלה ובזכות עיסוקה בפרויקטים רב תרבותיים וחינוכיים. זהו שיתוף פעולה ייחודי עם תזמורת הסינפונייטה הישראלית באר-שבע, בכורת הקונצרט התקיימה במסגרת אירועי פתיחת פסטיבל המחולות בכרמיאל בקיץ האחרון, והוא זכה לשבחים וביקורות נלהבות.
בתכנית: "האהבה המכושפת", "הכובע משולש הקצוות", ריקודים מתוך האופרה: "החיים הקצרים".    

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter