גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

http://www.habama.co.il/
הופעות מוזיקה

Sophie Ellis-Bextor - סופי אליס בקסטור

ארכיון תאריך: 27 פברואר 2020

משך: 6 שעות וחצי

כרטיס vip כולל מתחם נפרד עם בר + משקה אחד מתנה

הפקת Stardust Entertainment שמחה על ההזדמנות המופלאה לארח בפעם הראשונה בישראל את זמרת הפופ הנוסטלגית משנות ה-2000 - סופי אליס-בקסטר! סופי עלתה לתהילה בתור ווקאליסטית בסינגל Groovjet - Spiller שכבש את העולם בסערה בשנת 2000, ולאחר מכן המשיכה עם שירים משלה כמו Take Me Home ולהיטים נוספים ברמה עולמית כמו Murder On The Dancefloor. אלבום הסולו הראשון שלה, Read My Lips, יצא לאור בשנת 2001 וישר הגיע למקום השני בטבלת האלבומים של בריטניה והוסמך כאלבום פלטינה כפול על ידי איגוד תעשיית ההקלטות הבריטית. האלבום מכר יותר משני מיליון עותקים ברחבי העולם והאלבומים שיצוא לאחר מכן חיזקו את מעמדה כזרמת פופ בינלאומית מובילה. מאז סופי עשתה אינספור סיבובי הופעות ברחבי העולם, שיתפה פעולה והופיעה עם אמנים מובילים נוספים ביניהם Take That, George Michael ו-Kylie Minogue וגם Armin Van Buuren.  כיום היא מככבת באירועים רבים, ביניהם גם אירועי גאווה בכל העולם, ונחשבת למלכת קהילת הלהט"ב באנגליה!
 
בנוסף להופעה המרהיבה, מחכים לכם מספר הפתעות נוספות:
 הראשונה היא סט חימום מרטיט של Alusin (נעם סולין), שינגן מוזיקת האוס מיינסטרים קלילה המתאימה לאוויר הקסומה. Alusin מפיק האוס וברזיליאן בייס ו-DJ ישראלי מוערך, שניגן לצידם של אמנים מובילים שהגיעו לישראל והוא מוכר בזכות הבייס ליין והמלודיות הממכרות המהווים את חתימת הסאונד שלו בכל סט.
 ההפתעה השנייה היא מופע מהמם של Drag Queens and Kings בהפקתו של דניאל מריומה, אחד השותפים בליין הדראג One Night Only! מופע ססגוני עם רקדנים ורקדניות ברוח האווירה ושואו שיעלה את החשק לקראת ההופעה של סופי!
 
מיד לאחר ההופעה של סופי את הקסם ימשיך Hevi Levi (שלומי לוי) מפיק היפ הופ ו-DJ מהרחובות של תל אביב והבעלים של הלייבל הבינלאומי Joy Records. שלומי השתתף בעברו באירועים רבים של הקהילה הגאה, ניגן במצעדי גאווה ואף תקלט השנה בגמר האירוויזיון ובליין הברזילאי החדש Copa. הפעם הוא מכין לכם סט פופ מיינסטרים מיוחד עם להיטים רלוונטיים לאירוע, שיגרמו לכם להישאר עם טעם של עוד גם אחרי המופע המטורף...
 
לסיום הלילה באולם המרכזי, ימשיכו את הקצב האמנים Kuliev ו-Roman בסט Back2Back של טכנו קליל לתוך הלילה.
 
במקביל, לאחר ההופעה, יפתח האולם הנוסף של האומן 17 לרחבה משוגעת בקצב ה-EDM המהפנט עם אמנים נוספים שנגלה לכם בקרוב לאפטר פארטי משוגע בשיתוף הפקת ה-SunSation של חברת Sunny Music Group, שתפיל אתכם סופית מהרגליים...
 לאחר ההופעה תיפתח האפטר פארטי שתמשיך את החגיגה גם באולם הקטן של האומן 17 הנמצא צמוד לאולם המרכזי, מסיבת EDM בקצב מסחרר עם ליין אפ איכותי ומרענן שתימשך עד סוף האירוע!
אז למה אתם מחכים?! שריינו כרטיסים כבר עכשיו!
 

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter