גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

  • לתשלום: 3221* או 072-275-3221
  • א׳-ה׳ 8:00-21:00, ו׳ 8:00-15:00, ש׳ 8:00-21:00
http://www.habama.co.il/
הצגות

Gerard Depardieu and Isabelle Adjani - ז'ראר דפארדיה ואיזבל אג'אני במחזה - מכתבי אהבה

ארכיון תאריך: 3 מרץ 2017 - 5 מרץ 2018

משך: שעה ורבע

ההצגה בצרפתית עם כתוביות ברוסית ועברית.

משתתפים:
ז'ראר דפארדיה (ז'ראר דפרדייה) - Gerard Depardieu
איזבל אג'אני - Isabelle Adjani



מכתבי אהבה זהו מחזה של גור גרני, חתן פרס פוליצ'ר על מחזה זה שתורגם ליותר מ-30 שפות מגיע עכשיו לישראל. הצגה חדשה בכיכובם של ז'ראר דפארדיה ואיזבל אדג'ני על מיטב הבמות. המחזה מגולל את סיפורם של שני אנשים, מליסה גארדנר ואנדרו מייקפיס מגיל 8 ועד-60 אשר יושבים מול שולחן עבודה שלהם וכותבים כרטיסי ברכה, חולמים, חווים ניצחונות ואכזבות מהחיים, כל אחד בנפרד. אנדרו יבחר כסנטור כאשר מליסה לעולם לא תהפוך להיות שחקנית כמו שחלמה בילדות. באופן אקראי היא תמות כאשר הוא ימשיך את חייו בלעדיה.

שני אנשים מעולמות שונים, מילדות ועד יום מותם, אוהבים אחד את השני אך לעולם לא יכלו להיות ביחד. היא עשירה, חופשייה וסובלת מדיכאון. הוא עני, אשר את הכול בחיים שלו משיג בעצמו, מושפע ספקות וחוסר הערכה עצמית. שני מכתבי אהבה מאז שהם הלכו לבית הספר. הוא מטורף אחריה, כאשר היא מתייחסת לכך כרומן חולף גם אם בהמשך היא תוכיח לו שלא יכולה בלעדיו. הם לעולם לא יכלו להיות ביחד, לא לפני ולא אחרי.
ההצלחה של הרומן מכתבים זה טמונה בכך שלכל אחד מאתנו לפחות פעם אחד בחיים קרה משהו דומה. כולנו חווינו אכזבות, הצלחות בחיים והתאבנו בפעם הראשונה, נפרדנו וסבלנו בגלל אהבה ופרדה. לכן הקהל כאילו חווה את הזיכרונות של העבר שלו ויחד עם זאת מתחכך אחרי הגיבורים וסיפורם הנפלא ועצוב.

איזבל אג'אני - אחת השחקניות הצרפתיות המפורסמות ועטורות פרסים בהיסטוריה של הקלונוע הצרפתי. חמש פעמים חותנת פרס Cesar כשחקנית הטובה ביותר, חותנת פרסים של פסטיבלים קולנועיים בקאן וברלין, פעמיים מעומדת לפרס אוסקר, ונמצאת ברשימה של מגזין People בין החמישים האנשים ביותר בעולם. 
ז'ראר דפארדיה - אחד השחקנים מבוקשים ופופלאריים בצרפת ובעולם. השתתף ביותר מ-170 סרטים, חתן פרס גלובוס זהב ופסטיבלים קולנועיים בקאן וברלין כשחקן טוב ביותר. 

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter