גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

  • לתשלום: 3221* או 072-275-3221
  • א׳-ה׳ 8:00-21:00, ו׳ 8:00-15:00, ש׳ 8:00-21:00
http://www.habama.co.il/
הופעות מוזיקה קלאסית

Vivaldianno - עיר המראות

ארכיון תאריך: 3 נובמבר 2017

משך: שעה וחצי

 
ההופעה בשפה אנגלית עם תרגום לעברית ורוסית

"ויוואלדיאנו - עיר המראות" (Vivaldianno) הינו מופע ייחודי ומרהיב לכל המשפחה המשלב בתוכו מוסיקה קלאסית ורוק עם מחול מודרני ותיאטרון. המופע פורש את תולדות חייו של מלחין הבארוק המבריק, אנטוניו ויוואלדי, על תקוותיו ואכזבותיו. יצירותיו האלמותיות מתעוררות מחדש בעידן המודרני בהקרנה מיוחדת של הדמיית התלת מימד על מסכי ענק שקופים למחצה בשילוב מסכי לד אחוריים ובליווי קריינות של סיפור העלילה לאורך כל המופע. אפקט התלת מימד הכולל מוסיקה קלאסית ורוק בשילוב אפקטים של אנימציה ותוספת מפתיעה של להקת בלט בתלבושות זכוכית, יוצרים חוויה ויזואלית יוצאת דופן ובלתי נשכחת.

מאחורי המופע המורכב והמושקע עומד צוות אמנים מנוסה בראשם יוצר המופע והמפיק, מייקל דבוז'ק, אמן האנימציה היפני, קוסוקה סוגימוטה, ווירטואוזיים בינלאומיים של המוזיקה הקלאסית העכשווית בהם הכנר הנחשב ירוסלב סווצ'ני, אנה מלינריקובה, טרזי קובלובה, יירי יאנוש, דיויד פאבליק, מירקה מלצרובה, קרלוס זגארה, וולדו אולריך וכן, את רביעיית הרולד הכפולה.

יוצר המופע והמפיק, מייקל דבוז'ק - "ויוואלדיאנו - עיר המראות", הוא פרויקט ייחודי בו הכול מופלא: הקומפוזיציה, קבוצת היוצרים, הגשמת רעיונות חדשים ולא שגרתיים וכמובן להקת הכוכבים - מוזיקאים, המקיימים את המופע"

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter