גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

http://www.habama.co.il/
הופעות רוק

Brothers Moving - להקת רוק אקוסטי מדנמרק

ארכיון תאריך: 7 ספטמבר 2017

משך: שעה וחצי

פתיחת דלתות ב-21:00

Brothers Moving היא להקת רוק אקוסטי מדנמרק המשלבת בכשרון רב בין בלוז, סול, רוק, פולק ופאנק. הלהקה התפרסמה דרך סרטונים ויראליים מהופעות הרחוב שלהם ביוניון סקוור שבניו יורק, ואלה הופצו במהירות מטורפת וצברו מאות רבות של  אלפים עד מיליוני צפיות ברחבי העולם, עם תגובות נלהבות כמו "מוזיקאים גדולים" ו "כך צריך מוזיקת רחוב להישמע".

המוזיקה של האחים היא תוצר הנגינה ברחוב, שבה ניידות, אנרגיה, תחכום, ופשטות תמיד יהיו אבני היסוד של הופעה טובה. היצירתיות הטהורה, המחוספסת והאימפולסיבית מתרחשת כאשר ארבעת האחים תופסים את כלי הנגינה שלהם ונותנים לזה לקרות. שתי גיטרות, בס, קחון ושירה כריזמטית הם כל מה שצריך על מנת להשיג  צליל אקספרסיבי במיוחד, שיוצר רוק'נ'רול אמיתי הממגנט אנשים לריקוד עם חיוך גדול על הפנים. הלהקה מצליחה להעביר את האנרגיות ואת הרוח הספונטנית של מופעי רחוב לבמות של המועדונים בכל העולם בימים אלה, ובקלות כובשים כל קהל אפשרי: עוברי רחוב במדינות שונות, מבקרי מוזיקה וקהל הבמות גדולות של פסטיבלים באירופה.

תקשורת:
"זמר הרחוב הכי טוב ששמענו… הבחור הזה, שבמבט ראשון נראה כמו שיכור תמהוני נטול חולצה, אי אפשר שלא להקשיב לו... מדובר בסרטון של להקה שמנגנת ברחוב שהעניקה מופע מרשים במיוחד, ובו יוצא דופן היה קולו של הזמר. סולן הלהקה נראה די שיכור, ובכל זאת הפגין איכויות של כוכב וקול שלא שמענו כמותו מעולם"
(mako מוזיקה)

“The Brothers Moving are a special act. I think they’re outstanding. They have a sound difficult to describe and a fantastic live performance.”
Matt Pinfield, MTV Host (“120 Minutes”, “Flashback”, "Rocks Off", “Say What?”, “MTV Live” etc.)

“They are one of the tightest bands I’ve seen in a long while. They have a unique sound not derivative of another I know of. A signature sound is rare in this business. The Brothers Moving have a unique ability to make songs sung completely in Danish, translate to an audience as if they were American pop songs.”
Jody Klein, President of ABKCO Music & Records Inc. (Sam Cooke, the Rolling Stones, The Animals, Herman's Hermits, Marianne Faithfull, the Kinks etc)

“The Brothers Moving is a gifted performance band with a sound different from others I have heard. This band is indisputably one of the tightest live acts I’ve come across in recent memory. They are ahead of the game because of an undeniable ability to move an audience of varied genres.”
David Khane, Record Producer at Avatar Studios NYC, (Tony Bennett, Paul McCartney, Fishbone, Sublime, Regina Spektor etc.)


 

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter