גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

http://www.habama.co.il/
הצגות ילדים

מופע מחול לילדים מאת נעה דר - משחקי ילדים

ארכיון תאריך: 18 מרץ 2017 - 17 יוני 2017

משך: 55 דקות

רכישת כרטיס הכרחית לכל גיל

מומלץ לגילאים 5 - 12

רקדנים: הלה זוהר, רותם וינר צ'ייקובסקי, נעם פרנק, שירה בן אוריאל, עדי פלד, שחר דולינסקי

שחקן: עמנואל חנון
כוריאוגרפיה ובימוי: נעה דר

הופעה מבריקה, צבעונית ומלאת חיוניות המשלבת מחול, מוסיקה, משחק, וידאו ומיומנויות קרקס ומיועדת לילדים ומבוגרים מכל הגילים. משחקי ילדים – יצירתה של נעה דר זוכת פרס לנדאו לשנת 2010 ופרס היצירה לשנת 2009, בהשראת יצירתו של הצייר הפלמי, בן המאה ה 16, פיטר ברויגל - בוחנת מקרוב את המתרחש במגרש המשחקים בו הילדים שקועים במשחקים שמשקפים את חיי הגדולים ומשמשים להם כהכנה לחיים הבוגרים. על הבמה נוצר מיקרוקוסמוס עשיר בהתרחשויות בו משתנה האווירה במהירות מיחסי חברות לעוינות ומהומור לפנטזיה. הכל מתרחש לנגד עיניו של הצייר פיטר ברויגל שקפץ לביקור קצר מגן עדן, ולאחר 400 שנה הוא בוחן מחדש את ילדותו, בגרותו ויצירתו.

יצירות מוסיקליות: רוני פורת, אריק סאטי, יוהאנס באך, הנרי פרסל
עיצוב תלבושות: עינת ניר
עיצוב תפאורה: אבי שכוי
עיצוב וידאו: דורית טלפז
עיצוב תאורה: קרן גרנק
טקסט: שלומי מושקוביץ'
צילום סטילס: תמר לם
אביזרים: עמית אביתר
מסיכות: פרנסואז קוריאט

הביקורות משבחות:
"נעה דר עושה כבוד לילדים והתוצאה המקסימה – קבוצת רקדנים הממחיזים על הבמה באמצעות ריקוד, משחק ולוליינות את יצירתו של הצייר הבלגי פיטר ברויגל – "משחקי ילדים". בנוסף לריקוד, ללהטוטי הקרקס ולמשחק, נחשפים הילדים גם לסגנון הלבוש בימי הביניים – וזוכים גם במפגש קליל וידידותי עם מוסיקה קלאסית באמצעות תזמורת הבמה הישראלית-חולון" אביבה לוינסון, "טיים-אאוט"

"משחקי ילדים" מופע המחול האינטליגנטי של קבוצת מחול נעה דר, על פי כוריאוגרפיה של דר ובבימויה, מתרחש על רקע ציורו רב הפרטים של פיטר ברויגל, "משחקי ילדים".
הריקודים של קבוצת הרקדנים, הלבושים כמו הדמויות בציור, ממחיזים בכל פעם פרט אחר מהיצירה ומדגישים את כל האופטימיות, החיוניות והחן שבתמונה. שעה של מחול מודרני קומוניקטיווי ומעניין במיוחד לקהל צעיר".
רותה קופפר, "הארץ"

"ציורו של פיטר ברויגל, "משחקי ילדים", הוא השראה נהדרת למופע בשם זה, שאותו מעלה קבוצת מחול נעה דר. על הבמה, בתפאורה שמבליטה את ציורו המיוחד של ברויגל המוקרן על מסך גדול, רוקדים רקדנים מוכשרים פרטים שונים מן הציור, שכולו ילדים ומשחקיהם. בלבושם נראים הרקדנים כאילו יצאו זה עתה מן הציור, רק כדי להזמין את הקהל להיכנס לעולמו של ברויגל כילד. מופע מחול מקסים". אסנת בלייר, "להיות הורים" "את"







 

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter