גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

  • לתשלום: 3221* או 072-275-3221
  • א׳-ה׳ 8:00-21:00, ו׳ 8:00-15:00, ש׳ 8:00-21:00
http://www.habama.co.il/
הצגות ילדים

דלת הקסמים - מחזמר נפלא משיריה של נורית הירש

ארכיון תאריך: 21 דצמבר 2013 - 25 נובמבר 2017

משך: שעה ו-20 דקות

רכישת כרטיס הכרחית לכל גיל

מומלץ לגילאים 2 - 8

משתתפים: מתן קליגר, שרון ענבר/ספיר דרמון, ליבי טננבאום, אייל פרידמן
מאת ובבימוי: עופר שפריר

הצגת ילדים "דלת הקסמים" מזמינה אתכם להיכנס לתוך עולם מוזיקלי קסום ומלהיב, המשלב את מיטב הלהיטים שהלחינה נורית הירש לילדים. הילדה מיכל מנסה להשיג מתנה מקורית ומיוחדת ליום ההולדת של אמה, ויוצאת למסע לממלכת הצלילים, בעזרת חבריה - דמויות משיריה של נורית הירש, אותם היא פוגשת בדרך.
חגיגה מרהיבה לכל המשפחה!

תפאורה: בתיה סגל ומיכאל פיק
תאורה: אורי מורג
תלבושות: אלה קולסניק

מן הביקורת-

ברבאבא", "הבית של פיסטוק", "המשפחה שלי", "חיים הארנב", "מקהלה עליזה", "אבניבי", "ושוב נצאה אל הדרך", "בשנה הבאה", "פרפר נחמד" וכמובן "דלת הקסמים", להיט אחר להיט, שיר אחר שיר מכריח אותנו להצטרף אליו בשירה במופע "דלת הקסמים" ששואב את כוחו הגדול מהשירים שכתבה נורית הירש, שירים שיש להם מספיק כוח מוזיקלי כדי לסחוב על גבם שנים של ילדים ומבוגרים שמצטרפים לפזמון החוזר (וגם לבתים שלפניו).

כשכולם שרים את "דלת הקסמים" כדי לפתוח את הדלת ולעבור לממלכה של הרמוניה, גם אני מצטרפת במלוא גרוני, ולצדי לא מעט הורים ששמחים לחלוק עם ילדיהם שירים שהם מכירים שנים רבות אחורה, כיף מיוחד שחוזר על עצמו גם עם שירים כמו "אבניבי אובואבב אובותבך". בכל זאת, שיר מסוף שנות השבעים שבת הארבע שרה לידי כאילו נולד אתמול. ההגדרה הגילאית "לכל המשפחה", מדויקת הפעם במיוחד.

הילדה, כדרכן של ילדות, אוהבת מאוד את מסך הנצנצים שנגלה על הבמה בתום ההפסקה, התלבושות גם הן בסדר גמור והבמה כולה ססגונית ואנרגטית, אבל הבטרייה שמטעינה את המופע הזה באנרגיה הגדולה שלו היא, כאמור, שיריה של נורית הירש, שמתגלה פה כמעין נעמי שמר לילדים.

 טל גורדון- אתר הבמה


 

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter